اینترنتی بازی شاد و چند نفره دریایی ۲۰۱۹

بازی دریایی یک بازی مهیج و لذت‌بخش و البته هیجان‌انگیز برای کودکان می‌باشد که یکی از بهترین بازی‌های گروهی به شمار می‌رود زیرا در این بازی ۲، ۳ و یا ۴ نفر می‌توانند بازی بکنند و از آن لذت ببرند. اگر بخواهیم روند کار را در این بازی شرح دهیم باید بگوییم که عروسک رو در داخل بشکه قرا می‌دهید و سپس با قرار شمشیرها در جای خود اگر به هدف برخورد عروسک از بشکه بیرون می‌پرد، البته این کار شانسی می‌باشد و هرکسی موفق به‌جا انداختن درست شمشیر برحسب شانس شود برنده بازی اعلام می‌شود. برای بازی دریایی از گاه جانبی بر روی محصول در انتها کلیک کنید.

اطلاعات کامل بازی مهیج و شاد دریایی

این‌یک بازی شانسی است که می‌توانید با آن شانستان را امتحان کنید! بازی دریایی ۲ الی ۴ نفره است و یک بازی مهیج و مفرح برای کودکان شماست زیرا هر کودکی با دیدن یک دریایی که از بشکه به بیرون می‌پرد بسیار سرگرم و هیجان‌زده می‌شود. بازی دریایی به این صورت است که ابتدا دریایی را درون بشکه قرار داده و سپس با یکدست بشکه را نگه‌دارید و چند دور عروسک را داخل بشکه بچرخانید.

سپس هر بازیکن یکی از چهار رنگ شمشیر موجود دربسته را انتخاب کرده و به‌نوبت شروع به واردکردن شمشیر به بشکه از طریق اسلات های موجود روی بشکه می‌شوند. هر یک از بازیکنان که شمشیرشان به نقطهٔ هدف بخورد و باعث شود که دریایی از بشکه به بیرون بپرد برنده یا بازندهٔ بازی است.

قسمت هیجان‌انگیز بازی دریایی

نقطهٔ جالبی که باعث هیجان بیشتر بازی می‌شود این است که در هر بار قرار دادن مجدد عروسک داخل بشکه و چرخاندن آن محل نقطهٔ پرتاب به‌صورت رندم عوض می‌شود و هیچ‌کس نمی‌داند این بار در کدام سوراخ شمشیر به هدف می‌خورد. هر پکیج بسته‌بندی شامل یک بشکه، یک عروسک دریایی و ۱۶ عدد شمشیر پلاستیکی کوچک در ۴ رنگ زرد، قرمز، سبز و آبی می‌باشد.

راهنمای بازی دریایی

برای اینترنتی بازی دریایی از گاه جانبی به قیمت ۵۵۰۰۰ تومان بر روی محصول کلیک کرده و سپس با پر کردن فرم سفارش محصول را نهایی کنید.

برای پیامکی بازی دریایی کد ۱۹۶۲۳۱۶۲ را به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰ ارسال کنید

اینترنتی بازی دریایی | قیمت: ۵۵۰۰۰ تومان


مرکز اینترنتی نیلو شاپ بازی ,دریایی ,بشکه ,شمشیر ,اینترنتی ,عروسک , اینترنتی ,اینترنتی بازی ,برای ,داخل بشکه ,بازی مهیج منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

رزرو فال قهوه اخبار ایران و جهان | اخبار دانشگاه ها فلزیاب سنسور 09102191330 راهنما طراحی وب سایت پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان . تاق آکادمی نقد الحاد آریو موزیک مهسا چت ، چت مهسا