آسانسور و پله برقی

در دنیای پیشرفته امروزی و با توجه به شیوه زندگی در کشورها و شهرهای مدرن، آسانسور و پله برقی جزو وسایل بسیار ضروری به شمار می آید. با افزایش جمعیت و نقل مکان افراد به شهرها، شهرسازی پیشرفته به سوی برج سازی سوق داده شد.

ثبت سفارØ

 

سرویس و نگهداری آسانسور به معنی بررسی، بازدید و کنترل و کلیه قطعات آن در دوره های منظم و نظارت بر نحوه کارکرد سیستم پس از زمان نصب و شروع به کار به طور مستمر است. لذا سرویس و نگهداری آسانسور از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. آسانسور به دلیل اینکه با جان انسانها سر و کار داشته هر گونه غفلت از بازرسی مرتب و منظم سیستم، خطرات جانی را به همراه خواهد داشت. از اینرو با توجه به اهمیت موضوع، سرویس آسانسور بصورت دوره ای و در فواصل منظم ماهیانه با توجه به میزان کارکرد آن ضروری است. چنانچه آسانسور در محیط های شلوغ و پر ازدحام واقع شده و بصورت مداوم و ۲۴ ساعته مورد استفاده قرار می گیرد زمان سرویس و نگهداری باید کمتر از یک ماه در نظر گرفته شود. نکته مهم در سرویس دوره ای استفاده از افراد متخصص و ماهر در این رشته است.

در شرایط کنونی تعویض و حتی تعمیر اغلب داشته هایمان پرهزینه بوده و در عمل امکان پذیر نبوده و نیازمند بیمه می باشد و در شرایط اقتصادی حال حاضر و باتوجه به تحریم ها و وضعیت ارزی کشور تمامی صنایع و وسایل مصرفی نیازمند سرویس و نگهداری ، تعمیر و نگهداری ، استانداردسازی و بیمه می باشد. حال خدمات آسانسور نیز از این قائده مستثنی نمی باشد.و با توجه به ارتباط مستقیم با جان افراد کلیه ساختمان ها نیازمند سرویس و نگهداری آسانسور و بیمه آسانسور می باشند.

مجموعه آپ رایز کسب و کاری مبتنی بر فضای وب بوده که برای برطرف ساختن نقاط ضغف صنعت آسانسور و پله برقی راه اندازی شده است . گروه برنامه ریزی آپ رایز با استفاده از داده های آماری معتبر دریافته است که پرتکرار ترین خدمات مورد نیاز در صنعت اسانسور موارد زیر هستند :

- سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی

- تعمیر خرابی های آسانسور و پله برقی

- بیمه

- آموزش

اگر شما هم قصد دارید خدمات بالا را در کوتاه ترین زمان و با استفاده از تکنسین های آموزش دیده و معتبر و  به صورت آنلاین انجام دهید ، اپلیکیشن آپ رایز  را نصب کنید و تمامی کارها را تنها با چند کلیک ساده انجام دهید و الباقی مسیر  را به آپ رایز بسپارید.

 


دانلود رایگان 2 آسانسور ,سرویس ,نگهداری ,برقی ,بیمه ,استفاده ,نگهداری آسانسور ,انجام دهید ,نیازمند سرویس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فان سیتی , عکس بازیگران, عکس خنده دار, عکس عاشقانه, مدل لباس ما دو تا یاسین قنواتی طالقانی کانون هواداران باشگاه استقلال پَـــــــــرِ پـــــــــــــرواز makhzansaze